Krem mocno czekoladowy

Czekolada! Uwielbiam ją w każdej postaci  im ciemniejsza tym smaczniejsza. Nawet jako dziecko wyjadałam z pudełek te najciemniejsze czekoladki. Uwielbiałam je i uwielbiam do dziś. 


Jako dziecko marzyłam o odwiedzeniu fabryki czekolady. W czasie mojego dzieciństwa w Polsce o dobrą czekoladę było dość trudno. Wszędzie można było kupić wyroby czekoladopodobne, które w konsystencji przypominały bardziej świeczkę niż aksamitną, rozpływającą się w buzi prawdziwą czekoladę. Na tabliczkę 'Jedynej' Wedla spod lady także nie można było liczyć. Mimo wszystko to właśnie czekolada jest i będzie moim absolutnym deserowym numerem 1. 

Czekolada to dla mnie doskonały deser, dodatek do owsianki, granoli czy doskonałego brownie. I choć zaskakująco dobrze wypada w towarzystwie mięsa to ja zdecydowanie bardziej lubię ja w postaci słodkiej przekąski. To doskonały afrodyzjak i lek na wszystkie smutki dnia poprzedniego.


Taki mus czekoladowy skradł moje podniebienie i kubki smakowe kilka dni temu. Już wiem, że będę do niego wracać, o smacznych rzeczach się w końcu nie zapomina;) 



mus czekoladowy, ptysiu mietowy



mus czekoladowy, ptysiu mietowy


Składniki:

*      2 jajka
*      1/4 szklanki miodu
*      1 laska wanilii
*      3/4 szklanki mleka kokosowego (lub migdałowego)
*      150 g gorzkiej czekolady
*      maliny lub inne owoce (dobrze sprawdza się też granat)

Do dzieła:

Wszystkie składniki oprócz malin i mleka kokosowego dokładnie zmiksować.

Mleko kokosowe podgrzać ale nie gotować. Jeszcze gorące dodać do reszty składników, dalej miksując.

Całość powinna być dobrze wymieszana.


Przełożyć do małych miseczek i wstawić na około 2h do lodówki. Tuż przed podaniem udekorować owocami. Smacznego!

Komentarze

  1. Przejrzałam calutkiego bloga - przepisy są bardzo fajne i pomysłowe a do tego te przepiękne zdjęcia! Fotografia kulinarna łatwa nie jest, a tu jest perfekcyjna! Mam nadzieję, źe fanów bloga będzie wkrótce miliony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Fajnie słyszeć, że zdjęcia się podobają, tym bardziej, że są robione tylko iPhonem 5S. Pozdrawiam serdecznie :):)

      Usuń

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną co podobało Ci się w przepisie, może coś zmieniłaś/eś. Jak Ci smakowało?

Znajdziesz mnie TU:

zBLOGowani.pl
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

i TU

mytastepol.com